[google-translator]
[google-translator]

Megbízható Partner: WeebVerzum – Fekete póló, színes fantázia

A WeebVerzum egy pécsi kreatív márka, ahol anime, gamer és geek kultúra találkozik minőségi, magyar tervezésű pólókon. Ismerd meg az alkotókat!

A BigKingRelicsnél mindig öröm számunkra, ha olyan partnerekkel dolgozhatunk együtt, akik szívvel-lélekkel alkotnak – és pontosan ilyen a WeebVerzum is!

Nem csupán egy ruházati webshopról van szó, hanem egy kreatív műhelyről, ahol anime, sci-fi, képregény és gamer témák találkoznak egyedi pólómintákon, teljesen magyar tervezéssel. A márka mögött egy pécsi alkotó, Németh Szilárd áll, aki a felesége és egy jó barátja segítségével hozta létre ezt a különleges univerzumot.

A gyűjtők és rajongók világában ma már nem elég egy jól ismert karaktert rátenni egy pólóra — a stílus, az egyediség és a rajongói érzésvilág megragadása számít igazán. A WeebVerzum pont ebben emelkedik ki: nem másol, hanem újragondol. A minták mögött valódi tervezés és karakterismeret van, amit csak egy igazi rajongó tud így visszaadni. Mi is rendszeresen találkozunk a vásárlóink között olyanokkal, akik egy WeebVerzum pólót viselve jönnek hozzánk egy-egy eseményre – ez már önmagában egyfajta „gyűjtői státuszszimbólum” lett a közösségen belül.

Ismerjük meg őket egy kicsit jobban!

1. Honnan jött a WeebVerzum ötlete? Mi indított el az egyedi pólógyártás útján?

Alapból is egy pólós üzlet tulajdonosa vagyok: a Collabri franchise partnereként én vezetem a Collabri-Pécs üzletet, ahol főleg egyedi és céges pólók készítésével foglalkozom, de szerettem volna valami tematikusabbat is csinálni. Maga az egyedi póló kérdése már korábban foglalkoztatott, már régebb óta készítettem saját mintákat, amiket akkor még más pólós cégektől rendeltem meg és egyszer szembe jött velünk, hogy az akkor még I Love Póló (idén lett belőlünk Collabri) franchise nagyobb városokba szeretne partner üzleteket nyitni és úgy döntöttem belevágok.

A WeebVerzum nem egy hirtelen ötletből született, hanem egy tudatos építkezés eredménye. Ez különösen értékes a hazai geek és fandom közösségek számára, hiszen kevés olyan márka van, amely ennyire kézzel foghatóan „belülről” építkezik – egy meglévő vállalkozás tapasztalataira alapozva, de teljesen új kreatív irányba indulva. Ez a háttér garancia arra, hogy nem csak a grafikák minősége, hanem az egész gyártási folyamat is átgondolt és professzionális.

2. Mikor fogalmazódott meg benned először, hogy szeretnél egy saját márkát létrehozni?

Még meg sem született a Weebverzum név, amikor már elkészültek az első grafikák, az elején még csak saját magamnak és a feleségemnek, de amikor feltöltöttem róluk egy-egy képet annyi pozitív visszajelzést kaptam, hogy úgy döntöttem, komolyabban kéne foglalkozni ezzel a témával és bővíteni kellene a kínálatot. Ekkor fogalmazódott meg, hogy kell egy név és egy márka, ahol ezt külön megtalálhatják az emberek, akiket ez a téma érdekel.

Gyűjtőként az ember mindig megérzi, mikor készül valami szenvedélyből. Az ilyen termékek mögött mindig van sztori, amitől különlegesebbnek érzed őket a tömegtermékeknél. Ez a személyes indíttatás az, amitől a WeebVerzum pólók nem csak ruhák, hanem karaktert hordozó darabok lesznek a kollekciódban.

3. Miért pont az anime, sci-fi, comics és gamer világ lett a fő inspirációs forrásod?

Olyan témát akartam, ami több korosztályt is megfog, ezért persze nem csak egy tematikával foglalkozunk, hogy nagyobb körben ki tudjuk szolgálni az embereket, akiknek esetleg tetszik ez a stílus, de nem feltétlen szereti az animéket és inkább a gamer témákhoz húz jobban a szíve. És természetesen magam is nagy rajongója vagyok ezen témáknak.

Beszélgetés közben végig érezhető volt, hogy nem pusztán „trendeket” akar meglovagolni Szilárd – ezek a világok tényleg közel állnak hozzá. És ez az a pont, ami megkülönbözteti a WeebVerzumot sok más próbálkozástól: itt nem csak rajzolt karakterek vannak, hanem saját emlékek, élmények, nosztalgia.

4. A mintákat tényleg Te rajzolod? Hogyan születik meg egy új dizájn az ötlettől a nyomtatásig?

Természetesen én rajzolom az összes mintát, amikor éppen időm engedi az egyedi és céges pólók gyártása mellett. Általában hosszas ötletelés után állok neki egy-egy minta tervezésének, milyen póz lenne a legelőnyösebb. Persze az anatómia sajnos nem a legjobb barátom ezért van, hogy a koncepcióhoz felhasználok egy meglévő képet vázlatnak, ha semmi ötletem nincs hogy tudna kinézni „életszerűen” egy szerintem előnyös beállítás. Első körben a vázlat szokott elkészülni, majd az erős körvonalak, amik meghatározzák a mintát, majd utána kerülnek fel az alap színek és az árnyékok. Egy-egy grafika elkészítése részletességtől függően 6-9 óra.

Amikor hallottam, hogy egy-egy minta akár 6–9 óra munkát is igényel, teljesen átértékeltem azt, amit eddig egy „rajzolt pólónak” gondoltam. Ez nem csak egy nyomtatott ábra – ez egy miniatűr illusztrációs projekt. Az alkotói folyamat őszinte részletei pedig csak még emberközelibbé teszik a márkát.

5. Melyik saját mintádra vagy a legbüszkébb – és miért pont arra?

A legbüszkébb erre a Darth Vader mintámra vagyok. Igaz ő nem szerepel a kínálatban, mivel a Pécs The Force Be With You – 3. Pécsi Star Wars napra készült, mint exkluzív minta. Ennél a mintánál igyekeztem odafigyelni arra, hogy márkahű maradjon a stílus, de közbe mégis igyekeztem új elemeket és textúrákat belevinni, amitől izgalmasabb lehet és szerintem sikerült elérni a kívánt hatást.

Az, hogy a kedvenc mintája nem is elérhető kereskedelmi forgalomban, sokat elmond Szilárd személyiségéről. Ez nem a „minél több eladásról” szól, hanem arról, hogy valami igazán különlegeset hozzon létre, ami egy eseményhez, hangulathoz vagy közösséghez kötődik.

6. Van olyan karakter vagy franchise, amihez különösen kötődsz?

Nehéz csak egyet választani a sok közül. A szívemhez leginkább a Star Wars áll közel, de több témában is vannak kedvencek. Animékből az örök kedvenc a Dragon Ball, azon belül Goku a gyerekkorom hőse, a képregények világában Batman és Joker az örök favorit, a gamer témában pedig a God of War, amit eddig még nem tudtak überelni nálam.

A DTF technológia

7. Miért döntöttetek úgy, hogy kizárólag fekete pólóra dolgoztok?

Azon kívül, hogy mutatós, és szemet szúrnak az élénk minták egy fekete pólón, technikai okai is vannak. A DTF technológiának, amivel dolgozom van egy sajátossága, ami nem mindenkinek kényelmes viselet, mivel itt dióhéjban egy külső festékréteg van felnyomva a pólóra (nem a pár mosásos matricáról beszélünk, ezek tartós nyomatok), ami picit „páncélos” hatást kelt a nagyobb mintáknál. Mivel a márka fő jellegzetessége, hogy nagy minta kerül a pólóra, célszerű volt olyan megoldást találni, ami ezt picit kényelmesebbé teszi. Így jött az ötlet, hogy ami a mintában fekete színű lenne (pl körvonal vagy erősebb árnyékok), azt a póló alap színével helyettesítem és így levegősebbek a nyomatok, mivel a fekete színeket kivettem a grafikából.

Ritkán beszélünk róla, de igenis fontos: egy pólónak kényelmesnek is kell lennie, ha tényleg hordani akarod – nem csak kirakni a falra. A levegős nyomat miatt a WeebVerzum darabjai nem csak vitrinbe valók, hanem büszkén hordható relikviák a hétköznapokban is.

8. A DTF technológiáról sokan még nem hallottak. Miben más ez, mint a szokványos nyomtatási módszerek?

A DTF technológia (Direct to Film) annyiban különbözik más technológiától, hogy itt, ahogy a nevéből is ered, nem egyből a pólóra kerülnek fel a minták, hanem egy transzfer fóliára van rányomtatva és erről a fóliáról síkpréssel vasaljuk fel a pólóra. Több folyamaton megy át a nyomat, mire a pólóra kerül, de ezzel senkit nem akarok untatni. Egyik legkedveltebb sajátossága, hogy nagyon élénk színekkel dolgozik, így ez volt a legmegfelelőbb technológia a márka gyártására is. Plusz előny, hogy a szitázással ellentétben, ahol minden színt külön lehet csak felvinni a pólóra, itt gyönyörű részletességgel egyben rá lehet nyomtatni akárhány színt a fóliára, így rengeteg időt lehet vele spórolni.

A DTF technológia új szintre emeli az egyedi pólógyártást: részletgazdag, élénk színvilágot kínál gyorsan, hatékonyan – ami különösen fontos, ha sokféle mintát, de viszonylag kis szériákban szeretnél nyomni. Ilyen környezetben a DTF ma az egyik legköltséghatékonyabb és legkreatívabb megoldás.

A csapat és az ötletelés

9. Hogyan áll össze a csapatotok a háttérben – ki miben segít a napi működés során?

Mivel az üzletben csak én vagyok bent (Szilárd), ezért a gyártást és a tervezést is én végzem, de a többiek az ötletgazdák, mivel én nagyon válogatós vagyok ilyen téren. Készítettünk egy táblázatot is, ahova a minta ötletek kerülnek, kikről érdemes grafikát készíteni. A minták 80%-át Ők javasolták, mivel jobban követik a trendeket és az újdonságokat. Rendezvényeken közösen megy az értékesítés, és a kommunikáció az érdeklődőkkel/vásárlókkal. Ott ebben főleg Márknak van nagy szerepe, mivel Ő sokkal közlékenyebb, mint én.

Egy mikrovállalkozás sikere gyakran azon múlik, mennyire hatékony a szerepmegosztás. A WeebVerzumnál jól látszik: a kreatív mag egyetlen kézben van, míg az ötletgenerálás, trendfigyelés és a közönséggel való kommunikáció több emberre oszlik. Ez egy agilis, rugalmas működési modell, amit sok hazai márka is példaként vehetne.

10. Mennyire követitek a trendeket, vagy inkább a saját stílusotokhoz ragaszkodtok?

Igyekszünk követni. Főként az Anime vonalon van állandó változás és újabbnál újabb trendek. A csapatban főként Márk a nagy anime faló, így ezekről Ő a leginkább tájékozott, de ha romantikusabb területet nézünk, akkor pedig Niki a szakértő. De természetesen más témákban is szoktam rá támaszkodni, amikor minta tervezésről van szó.

Számomra inspiráló volt hallani, hogy Szilárd nem fél támaszkodni másokra, ha valamiről kevesebb a tudása – legyen szó egy új animéről vagy friss gamer trendről. Ez az alázat és nyitottság az, ami miatt ez a márka nem csak trendkövető, hanem közösségi is marad.

11. A pólókon túl most már sapkák, pulcsik és táskák is kaphatók. Milyen új irányokon gondolkodtok még?

Igen, most a sapka/snapback a legnagyobb újítás. De tervben van egérpad készítése is, erre még keressük a megfelelő beszállítót, ahol a megfelelő méretű egérpadokat be lehet szerezni. De volt már aki kérdezte, hogy nem akarunk-e egy-egy mintával ölelőpárnát is csinálni. 😀

Azt hiszem, mindenki elmosolyodott, amikor Szilárd megemlítette az ölelőpárna ötletet. De pontosan ez mutatja, mennyire élő a kapcsolatuk a közösséggel: nem elzártan terveznek, hanem figyelnek a visszajelzésekre – még a legmeglepőbbekre is.

12. Van olyan visszajelzés vásárlóktól, ami különösen megmaradt bennetek?

Pl rendezvényeken, amikor a már “törzsvásárló” jön vissza hozzánk és látni lehet a csillogást a szemében vagy az hogy csak oda jönnek kicsit beszélgetni velünk, mert tudják, hogy velünk bármilyen témában el lehet csevegni. De mindig nagy öröm látni, amikor kiszúrnak egy olyan karaktert, akiért odavannak és dícsérik magát a grafikát is, és az élénk színösszeállítást. Van aki csak azért jön oda az asztalhoz, mert messziről kiszúrja az erőteljes élénk színeket. De annál nincs jobb érzés, amikor viszontlátjuk valakin a pólóinkat, akár rendezvényen akár az utcán.

Gyűjtőként nincs jobb érzés annál, mint amikor egy alkotó emlékszik rád, visszamosolyog, vagy csak megkérdezi: „Na, megvan még a Goku-s póló?” Ez a fajta közvetlenség és figyelem az, amitől egy márka nem csak üzlet, hanem élmény lesz.

13. Hol lehet még találkozni Veletek? Börzéken, expókon, offline eseményeken?

Főleg a nagyobb rendezvényeken szoktunk részt venni. Mivel Pécsiek vagyunk, így kisebb börzékre nem igazán éri meg felmennünk. De ahol fixen megtalálhatók vagyunk, az a Mondocon és a Fantasy Expo.

Itt ismerkedtünk meg egyébként a BigKingRelics csapatával is, ahol már az első beszélgetésnél éreztük: közös a hang, közös a cél. Ők is hasonló szenvedéllyel közelítenek a relikviák és gyűjtői világ felé, így nem volt kérdés, hogy partnerek legyünk. Az ilyen találkozások miatt szeretünk annyira jelen lenni az offline térben is.

Amikor két standnál is ugyanazt érzed: „na, itt értik, miért fontos ez az egész”, az mindig jó jel. A WeebVerzum és a BigKingRelics pont ilyen páros – mindkét márka mögött igazi fanok állnak. Mi, gyűjtők pedig pontosan tudjuk, milyen ritka és értékes ez. Jó érzés olyan helyeken vásárolni, ahol nem csak eladni akarnak, hanem azonos hullámhosszon vannak veled.

14. Mit tartotok a legfontosabbnak: a kreativitást, a minőséget vagy a közösséget? Lehet mind a három!

Mind három fontos, de a legfontosabb szerintem a Minőség és az, hogy miként bánunk a vevőinkkel. A minőség nem kérdés és szerintem ezzel tudjuk jól építeni a közösségünket, de ami igazán fontos, hogy szeretünk a vásárlókkal beszélgetni, mindig mosolyogva és szívélyesen fogadjuk őket, aminek Ők külön örülnek.

Egy erős márka nem választ a kreativitás, minőség és közösség között – egymásra építi őket. A WeebVerzumnál ez a hármas egység világosan látszik: a kreatív alap adja az egyediséget, a minőség építi a hitelességet, a közösség pedig a hosszú távú jövőt.

15. Végül: mit üzentek azoknak, akik most fedezik fel először a WeebVerzumot? Miért érdemes Nálatok keresgélni?

Ha még nem találkoztatok Velünk, akkor mindenképp érdemes bekövetni a közösségi oldalainkat is. Folyamatosan bővül a kínálat és mindig oda töltjük fel először az új mintáinkat, így egyből láthatjátok, ha egy olyan darab készül éppen, amit mindig is kerestetek.

A WeebVerzum története tökéletes példája annak, hogy a rajongásból születő kreativitás hogyan válhat valódi márkává – sőt, közösségformáló erővé. Németh Szilárd és csapata nem csupán pólókat tervez, hanem élményeket, amelyek a geek kultúra szívéhez szólnak. A személyes kötődés, a kézzel készített minták, a tudatos technológiai választások és a közönséggel való élő kapcsolat mind azt mutatják: itt valódi szenvedély mozgat mindent.

A WeebVerzum nem csupán egy ruházati brand – hanem egy találkozási pont mindazoknak, akik szeretik az animét, a képregényeket, a gamereket és a sci-fit. Az üzenet pedig világos: alkotni és gyűjteni öröm, és ha ezt szívvel-lélekkel tesszük, az másokat is inspirál. Épp ezért vagyunk büszkék arra, hogy a BigKingRelics csapataként partnerként dolgozhatunk velük – hiszen ugyanabban a világban hiszünk.

WeebVerzum –
Nem csak pólót adunk, hanem egy közösséget is! Geek & style!

Szerezd be a kedvenc WeebVerzum mintádat – kedvezménnyel!

Ha téged is megfogott a WeebVerzum világa, és szívesen viselnél egyedi tervezésű pólót, snapbacket vagy táskát kedvenc anime-, gamer- vagy képregénykaraktereddel, akkor nézz körül a kínálatukban!

Mi, a BigKingRelics csapata nemcsak partnereik vagyunk, de vásárlóik is – így bátran ajánljuk őket minden geek szívű gyűjtőnek.

🎁 Használd a kuponkódot: BIGKING10, és 10% kedvezményt kapsz a vásárlásodból a WeebVerzum weboldalán!

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Figyelem, figyelem Geek rajongók!

Most valami olyan következik, ami még nem volt.

🌞 Indul a kánikula legforróbb akciója!

🤝 A BigKingRelics és a Weebverzum most összefogott, hogy egy olyan ajánlattal lepjünk meg titeket, aminek egyszerűen nem lehet ellenállni.

🤯 Ilyen kezdeményezésünk eddig még nem volt – új partnerségünk örömére hoztuk most nektek ezt a különleges akciót!

🛒 Vásároljatok legalább 30.000 Ft értékben a BigKingRelics.hu-n, és mi megajándékozunk titeket egy Weebverzum pólóval, valamint egy 2.000 Ft-os vásárlási utalvánnyal, amelyet 2025.09.01 és 09.15. között használhattok fel következő zsákmányotokra.

🎁 A póló minták, amikből választhattok:

🃏 Joker – a képregény rajongóknak

🚀 Boba Fett – a sci-fi szerelmeseinek

🔥 Son Goku – az anime fanatikusoknak

📢 Nem kell mást tennetek, mint legalább 30.000 Ft értékben válogatni termékeket a shopunkon, a kosár oldalon beírni a WEEB2000 kuponkódot, majd a megjegyzés mezőbe beírni, hogy melyik mintát milyen méretben szeretnétek megkapni.

Szerezzétek meg most az új relikviákat és az ajándékokat is, hogy ne csak a polcotok, de a ruhatáratok is frissüljön stílusos darabokkal.

BigKingRelics.hu
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak. Részletek az adatvédelmi tájékoztatóban.